Veelgestelde vragen over onze nieuwe webshop
We zijn nu een weekje online, hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen.
Eerste bezoek voor bestaande klanten
Stap 1 - vraag een wachtwoord aan
I.v.m. met privacy en privacywetgeving dient u zelf een nieuw wachtwoord aan te vragen. Klik rechtsboven onder de inlogvelden op op "Uw e-mailadres of wachtwoord vergeten?" of klik op deze link. Vul uw bij E-mail het e-mailadres in dat aan uw account gekoppeld is en klik op wachtwoord resetten.
U ontvangt op het opgegeven e-mailadres een link om uw wachtwoord te resetten. Geen mail ontvangen? Kijk ook eens in uw spamfolder of ongewenste e-mail.
Geen mail ontvangen om wachtwoord te resetten
Heeft u de spamfolder /ongewenste mail map van uw e-mailaccount gecheckt en ook daar vind u de mail niet? Bel met de klantenservice of mail naar service@debondtbv.nl onder vermelding van uw klantnummer en e-mailadres.
Wanneer wordt mijn order geleverd
Zoals eerder gecommuniceerd, zijn uw orders de afgelopen twee weken niet tijdig geleverd. Deze week maken we een inhaalslag en worden alle orders verstuurd. We verwachten vanaf week 19 weer te leveren zoals u van ons gewend bent.
Bedankt voor uw begrip!